Tuesday, March 9, 2010

siar-siar

11 mac
(foto-ihsan ifwat)

huyo! penat gila. aku baru balik dari johor bahru. pergi johor tu pun memang tak terancang, aku bangun je tido adik aku dengan kaisan dah tunggu untuk aku bersiap, then terus travel jb. pergi jb pun semata-mata nak buat ramai kat johor close skate comp. overall, comp tu memang happening gila. ada punk skaters la, joey, boy jb, wan extra dan ramai lagi skater johor yang lain. plus, comp tu diadakan di legaran segget/bazaar jb, fuh memang crowded.

sebelum tu, kami sempat untuk ke danga bay. memang best skate kat situ. dapat la jugak berkenalan dengan skaters dari singapore-haha danial n khalid best wei skate dengan korang!!nnt aku add korang kat fb tu.

next, aku tak nak ulas sangat pasal result spm. saser sudah dapat terbaik se-malaya tu kira puas hati gilebabi ah. tahniah kepada guru-guru dan raksaser!! haha, pasni jom ramai-ramai buat semak kat online application untuk biasiswa tu.


(sedikit gambar-gambar di batu pahat
)

to din, thanks a lot for the trip!!





*susah betul nak dapat duit dari orang
Powered By Blogger